Hosted telefonie heeft de toekomst

 

Hosted telefonie: dé oplossing voor de toekomst voor een goede bereikbaarheid. Je herkent het vast wel. Die ellenlange keuzemenu’s als je een bedrijf belt met een specifieke vraag. Jouw vraag komt niet voor in het rijtje van vele uiteenlopende mogelijkheden. Frustraties bij jou alom. Het kost tijd, veel te veel tijd om een persoonlijk gesprek te voeren met iemand die van de hoed en de rand weet binnen het bedrijf. Foutief doorschakelen. Een telefoon die maar blijft rinkelen zonder beantwoord te worden of telkens een antwoordapparaat en ondanks herhaaldelijk inspreken word je maar niet teruggebeld. Telefonische bereikbaarheid is essentieel voor elk zichzelf respecterend bedrijf. Hosted telefonie via De Nederlandse Provider is hét antwoord op een slechte bereikbaarheid. Al helemaal nu de ISDN lijnen gaan verdwijnen. Dit nieuws kwam wellicht als donderslag bij heldere hemel. Had je als bedrijf net alles picobello in orde omdat je de bereikbaarheid van je bedrijf hoog in het vaandel hebt staan, krijg je daarmee weer te maken.

Hosted telefonie staat voor gemak

Maar geen angst, via hosted telefonie maak je direct korte metten met al jouw zorgen over je bereikbaarheid als bedrijf. Je kunt zelfs besparen op je maandelijkse kosten, maar liefst 40 tot 70%! Doordat je geen dure onderhoudscontracten of abonnementen meer nodig hebt. Verdere besparing op je telefoonkosten wordt gegenereerd doordat je gesprekskosten beduidend (tussen de 20 tot 70%) lager liggen dan de gesprekskosten bij traditioneel bellen via de ISDN lijnen. Al dit, zonder dat je bereikbaarheid daarvan de dupe wordt. Sterker nog, je krijgt zelfs te maken met extra voordelen zoals bijvoorbeeld een gloednieuwe telefooncentrale in de cloud waardoor je als bedrijf geen eigen telefooncentrale meer nodig hebt; en vast-mobiel integratie wat meer flexibiliteit voor de medewerkers betekent omdat een intern telefoonnummer gekoppeld wordt aan een IP-adres. Waardoor een thuiswerker op hetzelfde telefoonnummer te bereiken is als op kantoor.

 

Hoe werkt dat dan, Hosted telefonie?

Bij Hosted telefonie worden zowel telefonie als data over één IP-lijn getransporteerd. Zonder verlies van kwaliteit van welke verbinding dan ook. Bij traditionele telefonie heb je als bedrijf een telefooncentrale op het terrein zelf. Waarbij het telefoonverkeer en het dataverkeer strikt van elkaar gescheiden is. De spraakverbinding wordt tot stand gebracht via een analoge lijn en het dataverkeer loopt via een ISDN verbinding. Doordat beide verbindingen over één lijn tot stand kunnen worden gebracht, wordt de analoge lijn overbodig en kan dus komen te vervallen. Voor meer informatie kun je kijken op www.denederlandseprovider.nl