Inbound callcenter

U bedrijf heeft weer een drukke periode en er is eigenlijk nooit iemand die echt tijd heeft om de telefoon op te nemen en u heeft ook geen receptioniste in dienst. Als u of één van uw collega’s dan probeert terug te bellen naar een klant wordt er niet opgenomen, hierdoor kan u belangrijke klanten mislopen en hiermee winst. U bent hier klaar mee en wilt dat hier snel verandering in komt. Gelukkig is hier nu ook een oplossing voor. Er zijn namelijk bedrijven die een inbound callcenter aanbieden. Hierbij is het zo dat als u er niet bent of geen tijd heeft, zij de telefoon voor u opnemen. Hierdoor mist u nooit meer belangrijke telefoontjes en loopt u minder gauw klanten mis.

Een inbound callcenter beantwoordt de telefoontjes van u die u zelf niet kan beantwoorden, tegelijkertijd kunnen zij hier een agenda bijhouden met uw afspraken die zijn gemaakt via de telefoon. Daardoor voelt het net alsof u een eigen receptioniste heeft. De klant zal nooit meer een voicemail van u te horen krijgen en ook zullen zij uw klanten altijd vriendelijk te woord staan. Je hebt dan een eigen telefoniste die ook nog eens kennis heeft van uw onderneming, waardoor ze goed weet waar ze het over heeft. U betaald hiermee een vast bedrag per maand en een bedrag per gesprek. Omdat dit vaak nieuw voor u is kan u bij sommige aanbieders een proefperiode starten, zo kan u ervaren hoe uw klanten reageren op de vernieuwing die u heeft aangebracht. Een aanbieder die een proefperiode geeft aan u is Bizziphone. Reageren uw klanten goed tijdens deze proefperiode dan kan u natuurlijk altijd besluiten om de proefperiode te laten verlengen door een echt abonnement bij een aanbieder en als uw klanten hier niet goed op reageren kan u er altijd voor kiezen om dit niet te doen.

https://www.bizziphone.com/