Minder makkelijk er af dan er aan

Niet iedereen is blij met zijn of haar body, echter het begint wel echt bij jezelf. Je bent er namelijk zelf bij en je moet er zelf wat aan gaan doen want een ander kan niet voor je afvallen. Het is daarom belangrijk dat je weet wat je eet. Dit klinkt hartstikke cliché, maar het is wel echt zo. Als je niet precies weet wat je per dag binnen krijgt aan kilocalorieën, of aan voedsel dan wordt het al in eerste instantie lastig om te beginnen met afvallen. Want eten is meer dan het halve werk. Je kan het zo stellen. Wanneer je je helemaal uit de naad werkt in de sportschool, maar je nog steeds slecht eet zal dit invloed hebben op het afvallen. Je valt niet op de juiste manier af en je spieren en de rest van je lichaam krijgen niet de voedingsstoffen binnen die zij nodig hebben. Daarnaast is het alleen eten van gezond eten ook niet alles wanneer je daarnaast totaal niet sport. Het is een combinatie van beiden.

70% van het afvallen staat of valt met het eten dat je doen. Eet je alleen maar slechte dingen, vele vetten, te veel koolhydraten en te veel calorieën. Dan is het onbegonnen werk. Zorg ervoor dat je gevarieerd eet, van niets te veel of te weinig. Want je moet het zo zien, je lichaam heeft alles nodig zelfs de vetten. Eet gebalanceerd en het is echt niet erg als je eens in de zoveel tijd een keer iets “slechts” eet. Het is daarnaast ook belangrijk dat je eet naar je beweeg gewoonten en je doelen. Sport je veel en wil je spieren kweken, dan is het van belang dat je genoeg koolhydraten en vlees binnen krijgt. Sport je wat minder en wil je eigenlijk gewoon afvallen dan is het van belang dat je minder koolhydraten eet maar wel gevarieerd met gewone porties groente, vlees en fruit. Het is dus absoluut niet de bedoeling dat je jezelf gaat uithongeren, of alleen maar kleine porties eet. Het is eigenlijk heel erg van belang dat je gematigd maar continue eet. Op deze manier blijft je spijsvertering aan de gang en kan al het eten gemakkelijker verteerd worden. Het is daarom ook raadzaam om eerst de lichtere voedingswaarden te eten en vervolgens de zwaardere. Eet daarom je vlees altijd aan het einde van de maaltijd. Op deze manier is je spijsvertering op gang gekomen en kan je maag het vlees makkelijker verwerken. Daarnaast, als je dan toch wat lekkers wil eten, eet dit dan direct na je maaltijd. Je maag is dan toch al bezig en kan dat toetje dan ook wel verteren.

Als je al lang aan het sporten bent en je nog niet veel resultaat ziet kan je ervoor kiezen om een vet verbranding behandeling of een vet verwijderen behandeling te doen. Het is bij de eerste niet het geval dat je vet wordt weg gehaald, de behandeling. De eerste zorgt er alleen voor dat het overtollige vet wat sneller verwijderd wordt. Je moet hiervoor nog wel goed blijven sporten en eten. Het gaat helaas niet vanzelf.

 

http://www.clinic63.nl/